دوشنبه , مرداد ۲۹ ۱۳۹۷
خانه / خارجی / الگوریتم های کنترل نگه داشتن سنسور لادن بالن شناور در طوفان هفته

الگوریتم های کنترل نگه داشتن سنسور لادن بالن شناور در طوفان هفته


کنترل مهندسین در UC در سان دیگو می تواند توسعه استراتژی های عملی برای ساختمان و هماهنگی نمرات سنسور لادن بالن در طوفان.

استفاده از پردازنده GPS و سنسورهای تلفن همراه درجه هر بالون دست خوش پیشامد میشه می شود بخشی از ازدحام ”” از وسایل نقلیه روباتیک است که به صورت دوره ای، از طریق ماهواره uplink و موقعیت خود را، دمای محلی سرعت فشار، رطوبت و باد می توانند گزارش.

وعده این استراتژی جدید، نسبتا ارزان سنجش به ارائه بسیار مورد نیاز نمونه درجا از شرایط محیطی را برای طیف طولانی تر از زمان و از بسیاری از نقاط برتری در طوفان در حال توسعه. این پتانسیل به شدت بهبود تلاش به منظور برآورد و پیش بینی شدت و مسیر طوفان های آینده در زمان واقعی است.

پیش بینی فعلی دو تا پنج روز از بسیاری از طوفان منحرف که میزان قابل توجهی از یکدیگر و از حقیقت. طوفان متی churned به سمت سواحل شرقی در اوایل ماه اکتبر از سال ۲۰۱۶، “بنابراین همه تجدید و احیای روحیه خودتان مانند طوفان متی احتمالا محصل جایی بین چارلستون و بوستون، باعث خواهد شد.” برای مثال، خبرگزاری رسانه های مختلف “پیش بینی” گزارش شده

“هدایت این کاملا ناکافی برای تخلیه و ظهور پاسخ آماده سازی، گفت:” توماس Bewley استاد دانشگاه جیکوبز دانشکده مهندسی در دانشگاه سن دیگو و نویسنده ارشد کاغذ.

پیش بینی بهبود یافته را تا حد زیادی بهبود یافته روش درجا زیست محیطی، تسهیل ضروری برای حفاظت از اموال و نجات جان از جمله تهدیدات زیست محیطی شدید وی هستند.

چالش های کلیدی در این تلاش شامل طراحی بالن کوچک، قوی، شناور کنترل می شود که یخ; تجمع نمی خواهد حرکت هماهنگی کارآمد حرکت این بالن را به نگه داشتن آنها را در طوفان بین ارتفاع ۰ و ۸ کیلومتر (حدود ۵ مایل); و آنها به خوبی توزیع بیش از مناطق پویا قابل توجهی در طوفان، برای تا یک هفته در یک زمان را نگه دارید.

Bewley و UC در سان دیگو محقق بعد از دکترا Gianluca Meneghello جزئیات جنبه های مختلف از کار بر روی این مشکل در شماره اکتبر سال ۲۰۱۶ مایعات بررسی فیزیکی ، ساختمان بر کار آنها منتشر شده در مجموعه مقالات هشتمین سمپوزیوم بین المللی در طبقه بندي جریان (رشته های فدراسیون جهانی) در سن دیگو (۱ یدلایمخیرات ۲۰۱۶). آنها به قصد گسترش کار خود در آینده کنفرانس هوافضای IEEE در آسمان بزرگ، Mont. (6 مارس ۲۰۱۷).

چگونه آثار مدل

مدل برای هماهنگی های مقیاس بزرگ از بالون درون طوفان، به عنوان مورد بحث در مقاله فیزیکی بررسی مایعات swarms استراتژی هوشمندانه برای کنترل مدل پیش بینی با اعمال نفوذ تحقیقات برش، لبه آب و هوا و پیش بینی کد توسط مرکز ملی تحقیقات جوی، ملی اقیانوسی و جوی دولت و سازمان آب و هوا نیروی هوایی (AFWA) استفاده می کند.

‘ ایده کلیدی استراتژی هماهنگی بالون های مقیاس بزرگ ما ” Bewley، گفت: “است که ‘برو با جریان،’ فرمانده کوچک حرکات عمودی بالن و اعمال نفوذ طبقه عمودی قوی باد افقی در طوفان به بالن در مد مورد نظر به پخش کردن افقی.”

مقیاس متوسط و مقیاس کوچک نوسانات در جريان متلاطم خشونت آمیز از طوفان که توسط کدهای مانند WRF پیش بینی حل نشده است کاملا قابل توجه است. استراتژی مورد? Meneghello گفت: “ما به سادگی کردن نوسانات مقیاس کوچکتر جریان، سوار”. “نوسانات flowfield مقیاس کوچکتر چیزی از راه رفتن تصادفی در حرکت بالون شود. ما این نوسانات به مدل آماری، و تنها در صورتی انحراف بالون بسیار دور از مکان مورد نظر خود را در شکل گیری با اصلاحات پاسخ است.”

پس زمینه در

در مقاله خود را در رشته های فدراسیون جهانی خلاصه پروژه محققان استراتژی برای استفاده از چنین اصلاحات لقب سه سطح کنترل (و endearingly به تی ال سی)، شامل تغییر محدود به مکان عمودی آواره بالون برای مدت کوتاهی از زمان دوباره اعمال نفوذ طبقه عمودی قوی باد افقی به بازگشت بالون به محل مورد نظر اسمی آن.

A سوم عنصر ضروری پروژه در مورد مقاله IEEE، خلاصه طراحی کوچک (حدود ۳ کیلوگرم و یا پوند ۶٫۵)، بالن قوی، انرژی کارآمد، شناور کنترل شده است که، بدون انباشت قابل توجهی از یخ در سرما، مرطوب و آشفته، الکتریکی فعال محیط زیست اروپا است. بالن به طور موثر برای کار می تواند تا یک هفته در زمان شارژ باتری بسیار بزرگتر از آن تعداد انگشت شماری از اپل. فن آوری تلفن همراه درجه برای هر دو حسگرهای محیطی و همچنین کم انرژی رادیوها و ریزپردازنده همراه با فضای کلاس بالون تکنولوژی جدید توسعه یافته توسط نازک قرمز خط هوافضا، در نوک تیز منقار این ماموریت بلند پروازانه رباتیک سنجش عملی، ساخت “گفت:” Bewley.

نظریه کنترل اعمال

علاوه بر رباتیک Bewley در تیم متخصص در زمینه تئوری کنترل، که ضروری “تکنولوژی در بسیاری از برنامه های مهندسی، کروز کنترل و سیستم تعلیق تطبیقی در اتومبیل های پنهان”، سیستم های تقویت ثبات در عملکرد بالا هواپیما و لغو سر و صدا تطبیقی در مخابرات. نظریه کنترل ساخته شده این امکان SpaceX موشک به زمین بر روی بارج در دریا. اگر ریاضی و روش های عددی درگیر پیچیده است, اصل اساسی ساده است: سنسور را اندازه گیری محیط فیزیکی و سپس این اندازه گیری در زمان واقعی به پاسخ مناسب توسط سیستم (در این مورد شناور بالن) برای رسیدن به اثر مورد نظر با استفاده از کامپیوتر.

Bewley Meneghello و همکاران در حال حاضر نسبت به آزمایش بالن ها و الگوریتم های طراحی شده در این مطالعه در دنیای واقعی کار. با حسگر swarms بالون و نازك، ویژه بیرون آمدن از آزمایشگاه خود مقامات ایمنی و آتش به زودی چند اضافی بسیار مهم روز برای انتقال مردم از راه آسیب است و برای آماده سازی پاسخ اضطراری هنگامی که کاترینا بعدی یا شنی را تهدید می کند ممکن است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *