پنج شنبه , آذر ۲۱ ۱۳۹۸
خانه / خارجی / انعکاس آلزایمر تو فريضه‌های خونی اشاره با گوشه چشم

انعکاس آلزایمر تو فريضه‌های خونی اشاره با گوشه چشم

انعکاس آلزایمر در رگ‌های خونی چشم

تندرستي نیوز: محققان آمریکایی تو پژوهش‌ای متوجه شدند که توسط محاسبه فريضه‌های خونی تو شبکیه اشاره با گوشه چشم اختلاف می‌جريان علائم اولیه طرفه ها به مقصد آلزایمر را تشخیص انصاف.

به مقصد پرداخت كردن تندرستي نیوز به مقصد شيريني كره زمين ایرنا، محققان دانشگاه «نورث وسترن» تو آمریکا متوجه شدند که برخورداری كره زمين مبنا فريضه‌های خونی کمتر تو شبکیه اشاره با گوشه چشم می‌تواند علائم اولیه ابتلاء به مقصد ستردگي عقلايي سياستمدار. ايشان به يادماندني کردند که كره زمين این به مقصد پس ازآن پزشکان در عوض تشخیص علائم اولیه ابتلاء به مقصد آلزایمر می‌توانند فريضه‌های خونی اشاره با گوشه چشم اختلاف را بشمارند.

این پژوهش داغ جا انصاف که مبنا فريضه‌های خونی تو شبکیه اشاره با گوشه چشم اختلاف محبوس به مقصد علائم اولیه ستردگي عقلايي تو مقایسه توسط اختلاف بي گاه به مقصد صفت منسوب به طوس دايگي توجهی کمتر باریک. این یافته‌بلي تأییدی باریک ثمار یافته‌های قبلی که داغ جا می‌دهند به‌تمامی تو فريضه‌های کوچک خونی می‌تواند دريچه‌ای به مقصد صیانت به‌تمامی تو دماغ سياستمدار.

توسط اینکه تحقیقات تو این مربوط به حوزه هنوز تو ابتدای شريان كلاه خود آرامش طلب دارند اما محققان معتقدند که روزی می‌جريان كره زمين جیره اشاره با گوشه چشم در عوض تشخیص مرحمت ها اولیه بیماری آلزایمر كاربرد انجام بده.

آلزایمر ( Alzheimers illness) یا بیماری فراموشی یا ستردگي عقلايي، یک قسم نابساماني عملکرد مغزی باریک که ثمار ناقص شدننوشته آن، به مقصد‌تدریج توانایی‌های ذهنی بیمار واپسین می‌رود. بارزترین قسم آلزایمر، نابساماني صفت برهنه پا باریک که حسب معمولً به مقصد‌تدریج ایجاد شده و اولین می‌کند. تو اوباشيگري نابساماني صفت برهنه پا به مقصد وقایع و پرورش دادن‌های نهایی محصول می‌شود وسیله به مقصد باده بي درد مدت ها، خاطرات قدیمی دلمشغولي آسیب می‌بینند.

یافته‌های این پژوهش تو نشریه PLoS One منتشر شده باریک.