خانه / خارجی / ترکیب طبیعی ضدافسردگی داخل زردچوبه

ترکیب طبیعی ضدافسردگی داخل زردچوبه

ترکیب طبیعی ضدافسردگی در زردچوبه

صحت نیوز: به مقصد تازگی متخصصان هندی و آمریکایی تایید کرده‌بضع که کورکومین، ماچ كاستن موجود داخل زردچوبه، صحت غنه را تقویت کرده و می‌تواند به مقصد ديباچه یک ترکیب ايمن سازي افسردگی شغل کند.

به مقصد پرداخت كردن صحت نیوز به مقصد شيريني كره زمين ایسنا، كاربرد كره زمين زردچوبه در عوض منوي ها دارویی هم آوازي جدیدی نیست و داخل شبه خشكي کشورهند كره زمين آن به مقصد طریق نزديكان ايمن سازي التهابی که دارد در عوض علاج بخش رنجبر‌بلي كاربرد می‌کردند.

کورکومینِ زردچوبه که مصدر رنگ زردفام این ادویه دلمشغولي بيدين، در عرض خاصیت آنتی‌اکسیدانی، ايمن سازي ویروسی، ايمن سازي قارچ و حتی ايمن سازي صفت سرطان زا نیز دارد.

پژوهش‌ای که نتایج آن داخل مجله Phytotherapy Analysis منتشر شده نیز اثر داغ می‌دهد که کورکومین، كامل مثل فلوکستین داخل تسکین علائم افسردگی مثل جمهور و خوی پایین و بيم وعاء دارد.

این پژوهش آشکار می‌سازد که کورکومین ممکن باریک به مقصد ديباچه یک علاج بخش مؤثر و بی‌مضرت در عوض بیماران محبوس به مقصد افسردگی كاربرد شود.

بیماری آلزایمر یک بیماری عصبی پیشرونده و شایع‌ترین علت ستردگي عقلايي باریک. علاج بخش قطعی در عوض این بیماری کشف نشده و كره زمين این رو، محققان ثمار اقدامات پیشگیرانه داخل مواجه نزد آلزایمر تصریح می‌کنند. کورکومین حتی شاید بتواند محققان را به مقصد یافتن علاج بخش در عوض آلزایمر امیدوار کند.

بنابر پرداخت كردن سایت تخصصی “نچرال نیوز”، این ماچ می‌تواند كشيده شده به مقصد پی پلاک‌های آمیلوئید – توده كردن‌های پروتئینی که عملکرد يابو را غضب شدن می‌کنند – داخل غنه مبتلایان به مقصد آلزایمر شود.

علاوه ثمار این، کورکومین می‌تواند به مقصد کاهیده التهاب و استرس اکسیداتیو داخل بدن زیرا کند و مضرت طرفه ها به مقصد آلزایمر را کاهیده دهد.