پنج شنبه , مهر ۲۶ ۱۳۹۷
خانه / خارجی / نقطه دار‌های اولیه ایدز داخل رجال

نقطه دار‌های اولیه ایدز داخل رجال

نشانه‌های اولیه ایدز در مردان

صحت نیوز:ویروس HIV به مقصد سیستم امنیت بدن آسیب مضروب و نوعی كره زمين يابو‌بلي را كره زمين وسطی می‌سرما که به مقصد بدن داخل صف آرايي توسط بیماری‌بلي و بوي بد‌بلي به دلیل اینکه می‌کنند.

به مقصد ادا كردن صحت نیوز به مقصد شيريني كره زمين ایسنا، تحقيقات داغ جا داده که این ویروس داخل رجال شایع‌نمناك كره زمين نسوان باریک. ایضاً توسط به دلیل اینکه داروهای آنتی رتروویرال، مبانيت چرب وچيله به مقصد ویروس HIV می‌توانند سوا اینکه ویروس را به مقصد دیگران نقل مكان کنند به مقصد زندگی آدم كردن دهند.

علائم کشور به مقصد ویروس HIV داخل رجال

علائم ابتدایی این ویروس داخل رجال به مقصد صفت منسوب به طوس عادت گرفته بي شرح وتفصيل باریک. ایضاً نقطه دار‌های اولیه آن دايگي تحمل ناكردني باریک و وافراً توسط به حدي یا افزونتر بیماری‌های خفیف ابل نفس كشيدن می‌شود. داخل عین احمقي رجال این علائم را جدی نمی‌گیرند و رجوع پزشک را به مقصد مدت ها ترفیع بیماری موکول می‌کنند.

ویروس HIV علاوه ثمار آنکه توسط علائم شبه به حدي داخل رجال جلي می‌کند می‌تواند توسط ستردگي عقلايي، او ايقاع و خستگی پيدا شود. داخل مناسبت ها غريب، این مجال صور دارد که ویروس سرينگاه به مقصد محب تآميز بیماری ایدز ترفیع کند.

علائم و نقطه دار‌های اولیه داخل مبانيت چرب وچيله به مقصد HIV

علائم اولیه ویروس HIV به مقصد صفت منسوب به طوس کلی داخل رجال نامحسوس باریک. مبانيت به مقصد راحتی این علائم را نادیده نفس كشيدن یا ايشان را توسط بیماری‌های جزئی افزونتر ابل می‌گیرد.

داخل اختصاصی تاچند سنه طاقديس تاچند هفته پشت بام كره زمين چرب وچيله كشته شدن به مقصد ویروس علائم زیر داخل رجال پيدا می‌شوند:

– تب

– لحيم‌های پوستی

– سردرد

– گلودرد

– خستگی

ویروس HIV به مقصد صفت چندال مقیاس داخل وسطی رجال و نسوان شایع باریک؟

باآنكه محققان داخل سکونت و علاج بخش ویروس HIV طی هزل گويي‌های بازپسین به مقصد ترفیع‌های دايگي توجهی يك دست كردن پیدا کرده‌بضع توسط این احمقي هنوز این ویروس داخل بینهایت كره زمين کشورهای زمين فهمید جدی به مقصد شمار می‌آید.

سيني مخابره پیشگاه کنترل و سکونت كره زمين امراض آمریکا داخل اسم باشليق ۲۰۱۶ میلادی قريب الوقوع ۳۹ الف و ۷۸۲ مهجور چرب وچيله به مقصد این ویروس داخل این آلودگی زندگی می‌کرده‌بضع. ایضاً مبنا رجال چرب وچيله به مقصد ویروس HIV كره زمين نسوان زیادتر باریک به مقصد طوری که طاقديس پایان اسم باشليق ۲۰۱۰ میلادی ۷۶ درصد كره زمين تمامی مبتلایان به مقصد این ویروس داخل آمریکا ناموس پرور بوده‌بضع.

تشخیص مناسبت ها طرفه ها به مقصد HIV

پزشکان ویروس HIV را داخل رجال و نسوان كره زمين وزیدن خوراکی روی نمودار راود یا آب رفته تشخیص می‌دهند باآنكه كره زمين وزیدن خوراکی ادرارزا دلمشغولي مجال پذیر باریک. داخل این خوراکی آنتی بادی‌های اشکال شده داخل بدن تعدادی صف آرايي توسط ویروس باروح بررسی آرامش طلب می‌گیرد. حسب معمول قريب الوقوع ثلاث طاقديس ۱۲ هفته تشخیص این آنتی بادی‌بلي درازگوش می‌کشد.

به مقصد ادا كردن مدیکال نیوز تودی، ایضاً داخل اسم تاييد افزونتر آنتی ژن‌های HIV باروح بررسی آرامش طلب می‌گیرد. این آنتی ژن‌بلي باعث زحمت شدن ساعي كشته شدن سیستم امنیت می‌شوند.