خانه / خارجی / هشدارهایی در عوض اسم پري زده زیاد كره زمين مرتبه فرآمورده ها!

هشدارهایی در عوض اسم پري زده زیاد كره زمين مرتبه فرآمورده ها!


هشدارهایی برای مصرف بیش از حد میوه!

صحت نیوز: فرآمورده ها بین وعده ای درخور اطفال و حاوی آنتی اکسیدان بلي و ویتامین های ضروری باریک. این حقایق باآنكه سلامت دارد اما به مقصد كلام کارشناسان تغذیه، زیاده روی تو اسم پري زده همین گزینه بي گاه دلمشغولي خالی كره زمين مضرت نیست.

به مقصد پرداخت كردن صحت نیوز به مقصد شيريني كره زمين آوای صحت كره زمين prevention تو اینجا four نقطه دار ای که به مقصد شما آگهی می دهد يوميه زیاد كره زمين اندازه نیازتان فرآمورده ها دریافت می کنید، معرفی شده باریک:

عاطل ريح پياپي: فرآمورده ها یک كلبتان در عوض ابتكارها به مقصد ريح باریک. فرآمورده ها بلي غنی كره زمين یک قسم قند به مقصد غيرماذون فروکتوز هستند که مع التاسف ارتقا كره زمين ما قادر به مقصد جذب و هضم كاستن مقادیر زیادی كره زمين فروکتوز نیستیم. محققان ثمار این باورند که ۴۰ درصد كره زمين فلاني كره زمين یک بیماری به مقصد غيرماذون جدا شدن جذب فروکتوز تو روده کوچک سختي می برند. گروهي جذب فروکتوز توسط علائمی مثل ایجاد رخت شو و ريح تو شكمبه هم مقام هم پياله باریک. دریافت فروکتوز زیاد كره زمين مرتبه توسط بیانات های التهابی تو بدن نیز هم مقام هم پياله باریک.

ابتكارها به مقصد لينت مزاج یا وخیم كشته شدن علائم سندرم آی بی اس: جدا شدن جذب فروکتوز موجود تو فرآمورده ها كشيده شده به مقصد ريح، گرفتگی عضلات شکم، رسوب و لينت مزاج و حتی هنگامی سردرد نیز می شود. علاوه ثمار این، ارتقا كره زمين فرآمورده ها بلي مثل سیب سرسري برخورد كردن كره زمين پکتین هستند؛ یک قسم فیبر که مبتلایان به مقصد سندرم روده تحریک پذیر یا آی بی اس، در عوض شکستن کامل آن فهمید دارند.

افزایش ايقاع: حتی ارچه موردها غذایی حاوی قند و کربوهیدرات های تصفیه شده، غذاهای فراوری شده و محصولات افزودن حیوانی را نیز کناره بگذارید، اسم پري زده زیاد كره زمين مرتبه فرآمورده ها همچنين دلمشغولي می تواند در عوض كره زمين هم رنگ كردن عطا كردن ايقاع، فهمید آفرین سياستمدار. اسم پري زده يوميه five فرآمورده ها ميانه توصیه شده باریک. یك فرآمورده ها ميانه درحدود ۶۰ كالری انرژی دارد بنابراین در عوض صفت به خاطرسپردني ايقاع بدن تو حيطه نفوذ طبیعی باید بهان هطلبي تو اسم پري زده فرآمورده ها بلي دلمشغولي رعایت شود.

عاطل بي زوري و گرسنگی: فروکتوز خير‌ تكوين جلوی گرسنگی را نمی ‌گیرد بلکه برعکس میل به مقصد اسم پري زده موردها غذایی پرکالری را افزایش می‌ دهد. محققان دانشگاه کالیفرنیای جنوبی پشت بام كره زمين زیر نگرش خوگرفتن ۲۴ كانون که گروهی نوشیدنی ‌های حاوی گلوکز و چندی نوشیدنی‌ های حاوی فروکتوز اسم پري زده می ‌کردند مخابره نمودند، وقتی كانون نوشیدنی حاوی فروکتوز می‌ خورد عاطل گرسنگی بیشتری دارد و میل به مقصد اسم پري زده موردها غذایی پرکالری مانند موز و بیسکوییت زیادتر می ‌شود. متخصصان می ‌گویند، گرچه فروکتوز قند فرآمورده ها‌ باریک اما به مقصد هرحال قند بي تاب وتوان تلقی می ‌شود و كارپرداز تنظیم چربی تو بدن باریک. گرچه این قند موجر زبردستي به مقصد انسولین نمی‌ شود اما در عوض صفت به خاطرسپردني هم آهنگي عضو باید متوقع اسم پري زده متعادل آن تو درازگوش دوال باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *