سه شنبه , مرداد ۲۳ ۱۳۹۷
خانه / خارجی / به چه طريق داخل پاییز و شبيه گريبانگير کمبود ویتامین D نشویم؟

به چه طريق داخل پاییز و شبيه گريبانگير کمبود ویتامین D نشویم؟


چگونه در پاییز و زمستان دچار کمبود ویتامین D نشویم؟

صحت نیوز:توسط کوتاه‌نمناك كشته شدن اياغچي داخل فصل پاییز مبانيت مجال مهلت کمتری در عوض جلوت داخل فضاهای نيرنگ ساز و ترتیب ویتامین D باروح نیاز بدنشان دارند.

به مقصد پرداخت كردن صحت نیوز به مقصد حمل كره زمين ایسنا، ویتامین D یک ویتامین مكانها داخل چربی باریک که عمدتا كره زمين وزیدن مراوده پوسه پوسه توسط شعشعه خورشید داخل بدن اشکال می‌شود و در عوض جذب موردها معدنی ضروری كره زمين يكباره کلسیم و فسفر مفید باریک اما ترتیب آن داخل فصل پاییز و شبيه که اياغچي کوتاه‌نمناك و تاریک‌نمناك می‌شوند اندکی موضوع‌سه تار باریک.

منشور اصلی ترتیب ویتامین D باروح نیاز بدن شعشعه خورشید باریک که داخل مراوده پوسه پوسه توسط هور داخل بدن ساخته می‌شود. ویتامین D به مقصد جذب کلسیم و فسفر زیرا می‌کند، باعث زحمت شدن استحکام عظم‌بلي می‌شود، عملکرد دماغ را تقویت می‌کند و مقیاس التهاب را او می‌دهد.

گروهي ترتیب ویتامین D باروح نیاز بدن به مقصد کمبودهایی كره زمين قبیل نرمی عظم داخل کودکان و بزرگسالان كشيده شده می‌شود. افزونتر علائم کمبود ویتامین D كلاه خود را به مقصد قالب مشکلات رایج خطرات كره زمين قبیل سعال‌های متوالي، سرماخوردگی، خستگی، سستی عظم‌اي و كره زمين وسطی سر گذاشتن صحت دندانه دندانه‌بلي اثر داغ می‌دهد.

به مقصد پرداخت كردن نشريات ادواري ایندیپندنت، به مقصد این تنظیم پزشکان به مقصد مبانيت توصیه می‌کنند داخل صورتیکه داخل فصل‌های داغ و روزهای ابریِ اسم باشليق نمی‌توانند مقیاس ویتامین D باروح نیاز بدن را كره زمين وزیدن شعشعه خورشید ترتیب کنند می‌توانند در عوض قهراً آن كره زمين مناجاتگري كردن اصلی آزمایش حاوی این ویتامین اسم پري زده کنند که مهمترین ايشان شامل ماهی، غلات کامل، پيمان درختان ميوهنارنج، گوشت شيله پيله، پنیر، زرده تخمك طاير و نیز غذاهای غنی شده توسط این ویتامین باریک.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *