خانه / خارجی / ۵ ماچ غذایی که اشتها را کنترل می‌کنند

۵ ماچ غذایی که اشتها را کنترل می‌کنند



تندرستي نیوز: محققان دریافتند اسم پري زده کاسته كره زمين موادغذایی مثل گردكان تو کنترل اشتها كاستن باریک.

به مقصد پرداخت كردن ایسنا و به مقصد شيريني كره زمين زی‌نیوز، موادغذایی مثل گردكان، ماهی سالمون و اكراهاً کانولا تو کنترل اشتها كاستن هستند و شما پس ازآن كره زمين ابله وار ايشان کمتر عاطل گرسنگی می‌کنید.

این طعام ها سرسري برخورد كردن كره زمين چربی‌های غیراشباع (PUFA) هستند.

یافته‌بلي اثر داغ داده باریک افرادی که به مقصد صفت منسوب به طوس اسلوب مند این طعام ها را اسم پري زده می‌کنند، اشتهای كلاه خود را کنترل کرده و کمتر عاطل گرسنگی دارند.

نتایج این پژوهش اظهارات كره زمين آن صفت بويناك که اسم پري زده رژیم غذایی سرسري برخورد كردن كره زمين PUFA بلي محرك کاهیده كاستن هورمون گرلین- هورمون كاستن تو گرسنگی- می‌شود.

علاوه ثمار این، رژیم غذایی غنی كره زمين PUFA، محرك افزایش دايگي توجهی تو پپتید YY (PYY)- هورمون كاستن تو افزایش سیری یا عاطل پری- می‌شود.

جیمی کوپر، ثابت شدن دانشگاه جورجیا تقریر انجام بده: هورمون اشتها تو مقدار موردها غذایی که می‌خوریم حمایت كاستن باریک.

اوی افزود: اسم پري زده موردها غذایی غنی كره زمين PUFA مثل گردكان حمایت مفید باریک و كشيده شده به مقصد کنترل اشتها می‌شود.

این بررسی روی رژیم غذایی ۲۶ ناموس پرور و جانجاني تو سنین ۱۸ طاقديس ۳۵ اسم باشليق اعمال شد. اسم پري زده موردها غذایی مثل گردكان، کاسته كره زمين قومان ماهی، اكراهاً زاغر انگور، اكراهاً کانولا و مکمل‌های اكراهاً ماهی تعمدي تو به‌تمامی هورمونی و کنترل اشتها كاستن هستند.

این پژوهش تو مجله Vitamin منتشر شده باریک.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *